sky sport cricket

Moderator: otto

Zen
Inlägg: 83
Blev medlem: tor dec 07, 2017 11:37 am

sky sport cricket

Inlägg av Zen »

Hello....
Jag skulle bara vilja anmäla att det är tyvärr lite För ofta sync-problem (dvs. Ljud och Bild är ur Fas) på dessa kanalerna. (Sky Sport Cricket UK, HD, FHD)
Precis som det är just nu !

Jag påpekar detta här på Forumet i hopp om att någon tar tag i det,,,,,,, eftersom det inte fungerar att skicka anmälan via "röda knappen" på min Formuler Z7+ fjärrkontroll, där man kan välja "complain" och sedan:
on sound
on video
no epg
wrong epg

Också en lite fråga bara.
Är det någon eller några som tar hand om och åtgärdar de "felanmälningar" på regulär basis, som man gör via "röda knappen"?
Anledningen till den frågan är att det verkar inte spela någon roll När eller Hur många "felanmälningar" man gör, så blir inte problemet löst/åtgärdat i anslutning till anmälan utan mera "när det passar operatören eller när det finns tid till det.
Det är i alla fall min erfarenhet tyvärr....
Det gäller generellt på andra kanaler som uppvisar SynkProblem eller andra problem t.ex helt svart ruta...

Tackar annars för en alldeles utmärkt fungerande IPTV, för det mesta...

/Zen
Formuler 7+ och Smart IPtv Appen hos IPTV King
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: sky sport cricket

Inlägg av FreddyK »

Man rapporterar kanaler i sin Dashboard så är chansen större att problemet blir fixat.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Zen
Inlägg: 83
Blev medlem: tor dec 07, 2017 11:37 am

Re: sky sport cricket

Inlägg av Zen »

FreddyK skrev:Man rapporterar kanaler i sin Dashboard så är chansen större att problemet blir fixat.
Tack för tipset !!

Mvh
/Zen
Formuler 7+ och Smart IPtv Appen hos IPTV King
Skriv svar