Kuridsh

Moderator: otto

Rebwar
Inlägg: 2
Blev medlem: ons jul 05, 2017 8:25 am

Kuridsh

Inlägg av Rebwar »

Hej mina vänner, jag har kollat över allt att jag hitta något IPTV paket som är stabilt o har bra kvalitet kostnaden spelat inte stor roll för mig, tills har jag fåt en test från iptvking o det var det som skulle jag ha, då köpte jag paketet för ett år, men tyvärr t.ex.i början hade vi 53 kurdiska kanaler men nu är de bara 33, till och men visa kanaler stämmar inte nu ( Kurdsat HD är Kurdistan tv i stället !!!) och vissa fungerar inte alls ( stream error ), innan hade vi många dubbla kanaler i paketet då kunde man titta på alternativet om hade man problem med en av de, Israel kanalerna är nästan alltid ostabila :cry: !!.
Frågan är jo är det alla leverantör är så i början, då blir det sämre efteråt ?
Jag hoppas att Aminstratören ta hänsyn om den här ämnen .. :!:
Vi är några som jag rekommenderat att vi handla o handlat redan, men i detta fallet om försätter på den här sättet då vi ska aldrig förnya abonenten.
Man satsa mer att man ha bättre annars fins billigare..
Med min respect ;)
MVH
MetricRyan
Inlägg: 21
Blev medlem: ons apr 19, 2017 8:12 pm

Re: Kuridsh

Inlägg av MetricRyan »

Jag har haft samma fel och även jag har påpekat detta men tyvärr så har det inte plockats upp av deras tekniker än.
De kurdiska HD kanalerna har väldigt låg kvalitet vilket är lite besvikande
:arrow: :arrow: Önskar en Snabb lösning på saken :arrow: :arrow:
kowoaoo
Inlägg: 1
Blev medlem: ons okt 03, 2018 3:57 pm

Re: Kuridsh

Inlägg av kowoaoo »

Hej
De verkar som Kurdsat tv har blivit är kurdsat new.
Skulle vara tacksam om ni kunde fixa det .
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: Kuridsh

Inlägg av atrix »

Som ni borde ha läst ca 100000 ggr, så har IPTVKing enbart hand om det svenska utbudet, allt annat kan man se som en bonus, tyvärr. Om ni läser lite mer i forumet så hittar ni info om detta vilket tagits upp så många gånger.
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
Skriv svar