Kodi

Moderator: otto

Flubber
Inlägg: 1
Blev medlem: sön mar 04, 2018 11:53 am

Kodi

Inlägg av Flubber »

Hej skulle nån vänlig själ vilja förklara för mig hur jag enklast får mina kanaler att fungera på dator och Android mobil! Har ett paket för smart tv som jag mot förmodan lyckats få igång.... men lyckas inte få fram kanallistorna på dom guider som jag försökt följa här... På datorn eller i mobilen.. Vilken kanal lista ska man ha m3? M3 with options? Förklara gärna som om jag vore 3 år då jag är helt ny på de här tack på förhand
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: Kodi

Inlägg av atrix »

Har du inte titta på instruktionsmeny på första sidan?
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
JoyceTurner
Inlägg: 1
Blev medlem: lör apr 17, 2021 7:38 pm

Re: Kodi

Inlägg av JoyceTurner »

I used to be an avid KODI user, I actually spent a lot of money building an HTPC because I liked it so much, and needed more power to playback heavier media files.. But I kinda resorted to streaming after an annoying incident with my hard drive failing massively. Now I'm thinking of using KODI once again, last time I did was somewhere around 2019/2020, and back then using Netflix on KODI was a complicated process. I assume it still is but.. .. Is it worth it? Like, does Netflix work well on KODI? Does the playback work well?
Skriv svar