smart STB samsung tv

Moderator: otto

margaretjdunbar
Inlägg: 1
Blev medlem: tis sep 22, 2020 6:44 am

Re: smart STB samsung tv

Inläggav margaretjdunbar » tis sep 22, 2020 6:50 am

FreddyK skrev:Kan ju börja med att logga in och kolla i Dashboard vad det står på din Line under "Manage Lines".
Om den är avstängd så står det att den är "Disabled by admin" där.
Om den är avstängd kan det bero på att den reagerat på nåt som att man använt på flera enheter på samma gång t.ex.
Du kan också testa köra en "Diagnosis" under under "Manage lines" om du går på dom 3 prickarna.
I övrigt dom vanliga åtgärderna då man har problem som att testa starta om allting som router, TV osv.
Testa direkt i väggen för att kolla ifall det är routern som ställer till det.
Testa byta DNS server 1.1.1.1, 1.0.0.1 eller 8.8.8.8, 8.8.4.4.

Tack för att du skriver, jag hoppas att problemet är löst och ingen kommer att stöta på sådana irriterande problem.

armandolwalters
Inlägg: 1
Blev medlem: mån nov 09, 2020 11:49 am

Re: smart STB samsung tv

Inläggav armandolwalters » mån nov 09, 2020 11:55 am

Jag tycker att det är frustrerande, förbättrades ditt problem, Hur hittade du en lösning?


Återgå till "Smart TV"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst