Hej,
Jag försöker titta på Rick and morty säsong 7.
Denna finns på smart stb appen i min tv och på smarters iptv pro appen på min telefon.
Dock när jag ska kolla via smarters iptv pro (då jag föredrar den) i tvn, så saknas säsong 7.
Någon som har koll på varför det är så? Haft samma/liknande problem? Har en lösning?
Tack på förhand!
Innehåll skiljer sig på app?
Moderator: otto
Re: Innehåll skiljer sig på app?
Det var en bra fråga som jag inte tror jag stött på tidigare, men jag tror att du ska skapa en ticket i dashboarden och berätta om detta problem, finns nog andra som är med om samma sak.
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
Re: Innehåll skiljer sig på app?
Hej! Jag har samma upplevelse, dvs att innehållet skiljer sig i app (iOS och Android) kontra vad Samsung Tizen Smarters IPTV visar.
Kom det fram till något problem MrNaid? Eller vet Atrix om något knep (bortsett från att skapa en ticket dvs )
Kom det fram till något problem MrNaid? Eller vet Atrix om något knep (bortsett från att skapa en ticket dvs )