Sida 1 av 1

Smart STB felmeddelande vid start

Postat: lör jan 21, 2023 3:31 pm
av MrNaid
Hej,

Nu på senare tid har jag och 3 andra som jag hjälpt att få igång iptvking haft problem vid start av smart stb appen på samsung tv.

"Selected portal is no longer valid, maybe is having problem or has blocked Smart STB app."

Klickar man OK kommer man till portal inställningarna och kan då välja sin custom portal. Därefter kommer man oftast vidare.

Frågan är varför får man felet och hur får man bort det? Som jag nämner ovan har jag hjälpt de tre övriga för de ej är så tekniska och vill helst lösa problemet för dem.

Någon mer som har problem? Någon som har en lösning?

Re: Smart STB felmeddelande vid start

Postat: tis jan 24, 2023 4:30 pm
av ardian
Jag har samma problem :(

Re: Smart STB felmeddelande vid start

Postat: tis jan 24, 2023 4:36 pm
av ardian
Tacksam om någon kan hjälpa till !

Re: Smart STB felmeddelande vid start

Postat: tis jan 24, 2023 6:46 pm
av atrix
kontakta support genom att skapa en ticket i dashboarden.

Re: Smart STB felmeddelande vid start

Postat: mån nov 13, 2023 9:10 am
av mariahcarey
MrNaid skrev: lör jan 21, 2023 3:31 pm Hej,

Nu på senare tid har jag och 3 andra som jag hjälpt att få igång iptvking haft problem vid start av smart stb appen på samsung tv.

"Selected portal is no longer valid, maybe is having problem or has blocked Smart STB app."

Klickar man OK kommer man till portal inställningarna och kan då välja sin custom portal. Därefter kommer man oftast vidare.

Frågan är varför får man felet och hur får man bort det? Som jag nämner ovan har jag hjälpt de tre övriga för de ej är så tekniska och vill helst lösa problemet för dem.

Någon mer som har problem? Någon som har en lösning?wordle
Kan du överväga att kontakta Smart STB:s support. De kan ge mer specifik hjälp och information om eventuella problem med deras tjänst.