Tvip 410

Moderator: otto

Dunderpunken84
Inlägg: 74
Blev medlem: tis jan 03, 2017 11:16 am

Tvip 410

Inlägg av Dunderpunken84 »

Provar min nyaTvip Box med 24 h gratis. Några funderingar, när jag är inne i kanallistan ser jag inte hela kanalnummret och efter kanalloggan är det en gul fyrkant med en röd prick i , går den att ta bort och kan man göra så man ser hela kanalnummret?

Tacksam för svar
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: Tvip 410

Inlägg av GG08 »

Dunderpunken84 skrev:Provar min nyaTvip Box med 24 h gratis. Några funderingar, när jag är inne i kanallistan ser jag inte hela kanalnummret och efter kanalloggan är det en gul fyrkant med en röd prick i , går den att ta bort och kan man göra så man ser hela kanalnummret?

Tacksam för svar
Nej det kan du inte, blev något fel när det skulle uppdatera för ett tag sedan.

Det jobbas hårt på detta. Fyr kanten med röd prick är inspelningsläge, men vad jag vet så fungerar den inte ännu. JA själv har inte lagt tid till att testa den..

Men som jag har sagt innan så byggdes inte Rom på en dag.. Men det händer något nytt varje dag, fast att inte alla ser det på en gång.
Dunderpunken84
Inlägg: 74
Blev medlem: tis jan 03, 2017 11:16 am

Re: Tvip 410

Inlägg av Dunderpunken84 »

Ok tack!!! Ska det inte vara några kanalloggor på HD kanaler?

Alla uppdateringar som görs, det uppdateras aoutomatiskt i boxen va?
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: Tvip 410

Inlägg av GG08 »

Dunderpunken84 skrev:Ok tack!!! Ska det inte vara några kanalloggor på HD kanaler?

Alla uppdateringar som görs, det uppdateras aoutomatiskt i boxen va?
Det hålls på att få rätt på loggar samt EPG, det är inte alltid som den digitala världen vill som vi vill ;) det jobbas hårt på allt, men ju fler nya fel och ändringar så tar det tid att rätta till.

Tro mig det jobbas dj..... hårt på att få så många nöjda kunder som vi kan.

Jag hoppas du och alla andra IPTVKING kan förstå att fel blir det i denna digitala värld,

Så vi hoppas inom det snaraste komma i mål.
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: Tvip 410

Inlägg av GG08 »

GG08 skrev:
Dunderpunken84 skrev:Ok tack!!! Ska det inte vara några kanalloggor på HD kanaler?

Alla uppdateringar som görs, det uppdateras aoutomatiskt i boxen va?
Det hålls på att få rätt på loggar samt EPG, det är inte alltid som den digitala världen vill som vi vill ;) det jobbas hårt på allt, men ju fler nya fel och ändringar så tar det tid att rätta till.

Tro mig det jobbas dj..... hårt på att få så många nöjda kunder som vi kan.

Jag hoppas du och alla andra IPTVKING kan förstå att fel blir det i denna digitala värld,

Så vi hoppas inom det snaraste komma i mål.[/quot

Alla uppdateringar sker automatiskt, någon gång behöver man starta om boxen.

Tack!
Dunderpunken84
Inlägg: 74
Blev medlem: tis jan 03, 2017 11:16 am

Re: Tvip 410

Inlägg av Dunderpunken84 »

Hoppas du inte tar det som kritik för det är det absolut inte :)Jag är ny på det här och frågar bara saker som kanske är en inställnings fråga..

Ni gör ett kanon jobb!
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: Tvip 410

Inlägg av GG08 »

Dunderpunken84 skrev:Hoppas du inte tar det som kritik för det är det absolut inte :)Jag är ny på det här och frågar bara saker som kanske är en inställnings fråga..

Ni gör ett kanon jobb!
Nej jag och mina kollegor tar inte detta som kritik. Självklart kan du ställa en inställnings fråga, men ibland så kanske vi inte ser det, det är inte för vi ignorerar detta. Vi har många kompetenta medlemmar som oxå kan svara på inställningar etc.

Vi vill bara sköta detta 100 % så proffsigt man kan begära, men ibland kan det bli fel och svårt att hitta var felet ligger. Då måste man prioritera vad som ska göras som nr 1, och alla vill ju ha sin del fixad först.

Men vi jobbar hårt från alla håll.. så håll ut vi grejar detta framöver.
Tack för att du ställer frågor, ibland kanske du inte får det svar du vill höra.

Men vi gör vårt bästa jag lovar dig :)
Skriv svar