Ord "för vanliga" för forum?

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas
ulfelf

Ord "för vanliga" för forum?

Inlägg av ulfelf »

Hej
Försöker göra några sökningar, bland annat "cmore hockey live" eftersom jag vill veta om dessa kanaler är levande på iptv, eller om dom också är "döda" som på Dreambox

Får då till svar att det är för vanliga ord och resultat visas ej....
Är inte meningen med ett forum att man skall kunna söka det man vill läsa om?
I alla andra forum får man ju alltid "fingret" med en motfråga "har du inte sökt i forumet".....

Orsak till att svar inte presenteras om frågan "är för vanlig"?

Hur skall jag söka för att få info om det jag vill ha mer kunskap om?

/Uffe
atrix

Re: Ord "för vanliga" för forum?

Inlägg av atrix »

Dessa frågor kan du alltid ställa i denna tråd:
Forumindex->IPTV King Forums->Kanalpaket->Skandinaviska->## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

I denna tråd postar folk alltid sådana typ av frågor så använd den för att finna info om kanalproblem eller ställa dina frågor.
Raspberry Pi server med TVHeadend 4.2.4. TCL 4k TV med TiviMate & Kodi, MI Box med TiviMate & Kodi samt en gammal skön Mag 250.
otto

Inlägg av otto »

atrix skrev:Dessa frågor kan du alltid ställa i denna tråd:
Forumindex->IPTV King Forums->Kanalpaket->Skandinaviska->## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

I denna tråd postar folk alltid sådana typ av frågor så använd den för att finna info om kanalproblem eller ställa dina frågor.
Hej atrix
Tack för hjälpen och bra svar.
OttO Moderator IPTVKING
atrix

Inlägg av atrix »

Klart man hjälper till när man kan.
Raspberry Pi server med TVHeadend 4.2.4. TCL 4k TV med TiviMate & Kodi, MI Box med TiviMate & Kodi samt en gammal skön Mag 250.
Skriv svar