Betala med Krypto

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas
sebolon

Re: Betala med Krypto

Inlägg av sebolon »

Hej

Seriöst försökt lägga in en screenshot i över en timme men får bara status error symbolen. Sjukt irriterande! Hur som helst ligger det till såhär. Går till Withdraw på Safello, väljer DOGE som krypto, väljer summa jag vill använda, väljer mottagare ("er") som adress för wallet, Trycker gå vidare, och denna ruta kommer fram:

My wallet:
Private wallet or platform where you control the keys (e.g., MetaMask).

My Binance/Coinbase wallet:
Your crypto exchange wallet.

Other crypto exchange:
Kraken, Crypto.com, etc.

Other:
Online services or another person's wallet.

I detta steg väljer jag "Other" och blir då tvungen att ange information (mottagaruppgifter) om vem som ska ha överföringen.
atrix

Inlägg av atrix »

Jag har tyvärr inte DOGE, så jag kan inte testa det du gör. Men för att lägga upp bilder, så ta en screenshot. Sedan skickar du upp den till https://imgbb.com/, där får du en länk till din bild, i inlägget lägger du in denna kod:

Kod: Markera allt

[url=https://imgbb.com/][img]URL TILL BILDEN[/img][/url]
Raspberry Pi server med TVHeadend 4.2.4. TCL 4k TV med TiviMate & Kodi, MI Box med TiviMate & Kodi samt en gammal skön Mag 250.
sebolon

Inlägg av sebolon »

Bild

Bild
atrix

Inlägg av atrix »

Ok, men när du väljer annat och hittar på namn och adress, vad händer då? De kan inte ha adresser och namn sparade då detta bryter mot själv idén med krypto valuta. Nog bara att hitta på och klicka iväg.
Raspberry Pi server med TVHeadend 4.2.4. TCL 4k TV med TiviMate & Kodi, MI Box med TiviMate & Kodi samt en gammal skön Mag 250.
Skriv svar