Fel mailadress

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas
StefanN5577

Fel mailadress

Inlägg av StefanN5577 »

Jag köpte ett abonnemang igår och betalade och gjorde allt klart, dock råkade jag fylla i min mailadress istället för iptvking adress, fick tillbaka pengarna idag och är ny bannad.

Jag kan förstå dom bannar folk som inte betalar och jävlas, men att göra ett enkelt fel när man betalt och gjort allt annat rätt är lite konstigt tycker jag?

Har skrivit brev igår och idag men tycks som övriga tråder inte få svar.

Har ju ett abonnemang till som går för fullt och lär ju inte kunna förlänga det heller om man blir bannad för en sådan sak, lär ju snart alla kunder vara borta.

Vore bra om någon i ledningen kunde hjälpa till och förklara hur man ska göra när man råkat gjort ett fel och inte någon fuffens som kräver livstid avstängning tack.

/Stefan
CopCake

Re: Fel mailadress

Inlägg av CopCake »

Hade ett liknande problem igår, men märkte av det direkt och kontaktade IPTVking på deras info mail. Hade blivit fel på referensnummret t.ex. Att min referens är 1234 men råkade av någon anledning bli 1235 när jag fyllde i formuläret och gjorde Swishbetalningen. Är nu idag blockerad från sidan när jag är inne på mitt wifi. Tjänsten är inte aktiverad och har ännu inte fått något svar eller återbetalning. :(
Någon som vet hur länge man brukar behöva vänta på hjälp?
Nordda

Inlägg av Nordda »

Skrev även jag min egen mail. Får inget svar alls. Meddela gärna när ni vet hur man går tillväga.
CopCake

Inlägg av CopCake »

Hur länge har du väntat?
Nordda

Inlägg av Nordda »

Sedan 1 juli. Surt på 1500 spänn.
CopCake

Inlägg av CopCake »

Jo riktigt surt. Själv väntat sedan den 3:e Juli.
Får väl hoppas att det är så att de bara har mycket att göra. De hade ju ett problem under helgen med vissa tjänster.
Om någon administratör eller dylikt läser detta så får ni mer än gärna svara så vi vet om man tålmodigt ska fortsätta vänta på en lösning?
CopCake

Inlägg av CopCake »

Kan uppdatera med att jag fått hjälp med problemet jag hade vid betalningen. Man blir lite orolig men jag kan nu förstå att de hade haft problem med allt extraarbete med att verifiera min betalning.
Läxa lärd att alltid kolla minst 3 gånger innan man genomför betalningen. :D
Nordda

Inlägg av Nordda »

Jag har också fått hjälp. Jag lyckades få tag i supporten och de mailade mig länken. De påstår att den skulle skickats men hittar inget i skräpposten.
Skriv svar