Hej
Försökte testa ett 24 timmars prova på men när jag fyllde i mina uppgifter får jag att min IP är svartlistad?! Jag har aldrig haft iptv, hur kan jag vara svartlistad?
Har försökt söka men hittar inte det jag läste igår, en hel del skrivet om Bahnhof och deras bredband. Tänkte avnjuta helgen med lite marathon tittande och "provocera" när det är som mest tryck (helg + tidpunkter) men nu blev det inget av. Mailade men har inte fått svar, så jag tänkte höra om någon här har varit med om samma situation och vad har ni gjort för att lösa det? Vad beror svartlistningen på?
Tack på förhand, trevlig helg!
Svartlistad ip?
Re: Svartlistad ip?
Hej igen
Är det verkligen ingen som varit med om detta meddelandet "din IP är svartlistad" och varför den avger sådant meddelande?? Inget svar från någon sedan i lördags. "Kontakta Admin" står det och så har jag gjort men inget därifrån heller. Jag har föraningar om att Bahnhof kan vara boven men jag vet ju inte. Är Telias fiber bredband icke svartlistad? Någon som kan bekräfta? Vore väldigt vänligt om någon kunde ge ett svar. Tack på förhand!
Är det verkligen ingen som varit med om detta meddelandet "din IP är svartlistad" och varför den avger sådant meddelande?? Inget svar från någon sedan i lördags. "Kontakta Admin" står det och så har jag gjort men inget därifrån heller. Jag har föraningar om att Bahnhof kan vara boven men jag vet ju inte. Är Telias fiber bredband icke svartlistad? Någon som kan bekräfta? Vore väldigt vänligt om någon kunde ge ett svar. Tack på förhand!
Har du kollat ifall svaren hamnat i skräpkorgen?
Det har hänt mig iaf.
Det har hänt mig iaf.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Jag har läst om det och jag har kollat tiotal gånger varje dag sedan i lördags, men inga svar från varken Support eller Admin. Vet inte vad man ska säga om trovärdigheten... 

Om du har Hotmail eller outlook så har dom haft problem på sistone så det men vara en orsak med.
http://www.expressen.se/dinapengar/mejl ... gger-nere/
http://www.expressen.se/dinapengar/mejl ... gger-nere/
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Jag har visst något som heter LEX INtegrity vilket jag tror kan vara orsaken till att iptvking inte kan leverera på ett rättvist och korrekt sätt.
Men nu är Bahnhof ett minne blott, har sagt upp abonnemanget nu och går över till Telia som tycks vara en "grön" operatör för iptv.
Tack för svaren Freddy. Förresten så använder jag Yahoo mail, har fått svar tidigare från iptvking och den hamnade i inkorgen faktiskt. Kollar även skräp korgen men inget där.
Men nu är Bahnhof ett minne blott, har sagt upp abonnemanget nu och går över till Telia som tycks vara en "grön" operatör för iptv.
Tack för svaren Freddy. Förresten så använder jag Yahoo mail, har fått svar tidigare från iptvking och den hamnade i inkorgen faktiskt. Kollar även skräp korgen men inget där.