Dålig kundtjänst
Moderator: otto
Re: Dålig kundtjänst
Vad är det som har hänt egentligen?
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Re: Dålig kundtjänst
Tråkigt att du fick sådant svar. Har nog personligen själv inte haft några problem med supporten, trots att jag är newbie och ställt massa frågor.Dimii skrev:Hej. Jag har haft en väldigt dålig upplevelse med kundtjänsten då det har känts som att personen jag skrev med knappt läste va jag skrev och kom med dåliga svar. Efter den 10e mailet så skrev jag att det var dåligt av honom att han inte ville lösa problemet och då fick jag ett svar som inte alls är uppskattat.. Se bild.
Om det finns möjlighet så hade jag gärna velat prata med någon annan och kunna lösa situationen.
Känner igen namnet, har faktiskt fått hjälp utav han med, han var väldigt tillmötesgående. Du får ochså ta till beaktning att det är många som skriver till dem, och det är inte alltid dem kan svara snabbt. Men dem gör sitt bästa för att ge en bra service som möjligt. Hoppas det löser sig
Re: Dålig kundtjänst
Ställer min fråga igen om vad det är som har hänt?
Och du har kanske varit otrevlig i tidigare mail som gör att du fick otrevligt bemötande tillbaka.
Och du har kanske varit otrevlig i tidigare mail som gör att du fick otrevligt bemötande tillbaka.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Re: Dålig kundtjänst
Tror nog mer han syftar på vad det var du ville skulle lösas, och som inte löste sig. (som senare ledde till detta)Dimii skrev:jag svarade ju? När han sa att det inte gick o lösa så svarade jag med fyfan va dåligt av er. Då fick jag de svaretFreddyK skrev:Ställer min fråga igen om vad det är som har hänt?
Och du har kanske varit otrevlig i tidigare mail som gör att du fick otrevligt bemötande tillbaka.
Re: Dålig kundtjänst
Aha okej, vad tråkigt att det blivit så här. Men om du kanske tar och skickar ett mail till och kollar?Dimii skrev:Hade redan en 3 månaders abonnemang eller hur man ska nu kalla det. Så jag köpte ett till för att kunna kolla på en annan tv samtidigt. Men istället för att få en ny abonnemang så förängdes den som jag redan hade och jag kunde inte få en ny. Alltså mitt problem är att jag vill ha 2 olika abonnemang inte förlängt.mukki skrev:Tror nog mer han syftar på vad det var du ville skulle lösas, och som inte löste sig. (som senare ledde till detta)Dimii skrev: jag svarade ju? När han sa att det inte gick o lösa så svarade jag med fyfan va dåligt av er. Då fick jag de svaret
Re: Dålig kundtjänst
Hoppas det löser sig för dig. Kan förstå om du är frustrerad och arg.Dimii skrev:Jag svarade på de mailet som jag visade men fick inget svar därför jag vände mig hit. förlåt om jag var otydlig ligger på 3h sömn och är lite tröttmukki skrev:Aha okej, vad tråkigt att det blivit så här. Men om du kanske tar och skickar ett mail till och kollar?Dimii skrev:
Hade redan en 3 månaders abonnemang eller hur man ska nu kalla det. Så jag köpte ett till för att kunna kolla på en annan tv samtidigt. Men istället för att få en ny abonnemang så förängdes den som jag redan hade och jag kunde inte få en ny. Alltså mitt problem är att jag vill ha 2 olika abonnemang inte förlängt.
Re: Dålig kundtjänst
Du har antagligen varit otydlig med att det är ett till abonnemang du ville ha.
Det förlängda abonnemanget går inte att göra nåt åt i efterhand.
Det enda i det här läget är betala för ytterligare ett abonnemang och tydligt komma överens med admin om att det ska vara ett nytt och inte en förlängning.
Du förlorar inget på det då du fortfarande har kvar dom 3 mån du just köpt på det första abonnemanget.
Det förlängda abonnemanget går inte att göra nåt åt i efterhand.
Det enda i det här läget är betala för ytterligare ett abonnemang och tydligt komma överens med admin om att det ska vara ett nytt och inte en förlängning.
Du förlorar inget på det då du fortfarande har kvar dom 3 mån du just köpt på det första abonnemanget.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Re: Dålig kundtjänst
Nät man beställer så förlängs befintligt abonnemang automatiskt.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Re: Dålig kundtjänst
Jag har tagit bort hans inlägg eftersom han avslöjar identitet genom att bifoga bilder från sitt egna mail konto, vilket inte är så smart.
Personen i fråga har skrivit över 30 mail till oss, allt från svordomar till hot, och det tolereras INTE. Vi har försökt att hålla en normal diskussion med personen men eftersom han trodde att "kunden alltid har rätt" så tyckte han att han kunde uttrycka sig hur han ville utan konsekvenser.
Vi håller mail konversationer dagligen med kunder, vi försöker hålla samma ton med alla oavsett vem det är, och de flesta av er har säkert inte stött på några problem.
Vi behandlar alla som vi själva blir behandlade.
Vi har över 1500 mail att svara på per dag, och det skulle vi aldrig hinna med om vi tillät folk att bråka med oss
Personen i fråga har skrivit över 30 mail till oss, allt från svordomar till hot, och det tolereras INTE. Vi har försökt att hålla en normal diskussion med personen men eftersom han trodde att "kunden alltid har rätt" så tyckte han att han kunde uttrycka sig hur han ville utan konsekvenser.
Vi håller mail konversationer dagligen med kunder, vi försöker hålla samma ton med alla oavsett vem det är, och de flesta av er har säkert inte stött på några problem.
Vi behandlar alla som vi själva blir behandlade.
Vi har över 1500 mail att svara på per dag, och det skulle vi aldrig hinna med om vi tillät folk att bråka med oss
Re: Dålig kundtjänst
Jag måste ge beröm för utmärkt kundtjänst de gånger jag haft kontakt. Tycker det är viktigt att också framföra positiva aspekter och ge beröm. Inte bara det som är dåligt och inte fungera.admin skrev:Jag har tagit bort hans inlägg eftersom han avslöjar identitet genom att bifoga bilder från sitt egna mail konto, vilket inte är så smart.
Personen i fråga har skrivit över 30 mail till oss, allt från svordomar till hot, och det tolereras INTE. Vi har försökt att hålla en normal diskussion med personen men eftersom han trodde att "kunden alltid har rätt" så tyckte han att han kunde uttrycka sig hur han ville utan konsekvenser.
Vi håller mail konversationer dagligen med kunder, vi försöker hålla samma ton med alla oavsett vem det är, och de flesta av er har säkert inte stött på några problem.
Vi behandlar alla som vi själva blir behandlade.
Vi har över 1500 mail att svara på per dag, och det skulle vi aldrig hinna med om vi tillät folk att bråka med oss
Tack Admin!