Re: Dålig kundtjänst
Postat: tis apr 10, 2018 5:19 pm
Vad är det som har hänt egentligen?
Tråkigt att du fick sådant svar. Har nog personligen själv inte haft några problem med supporten, trots att jag är newbie och ställt massa frågor.Dimii skrev:Hej. Jag har haft en väldigt dålig upplevelse med kundtjänsten då det har känts som att personen jag skrev med knappt läste va jag skrev och kom med dåliga svar. Efter den 10e mailet så skrev jag att det var dåligt av honom att han inte ville lösa problemet och då fick jag ett svar som inte alls är uppskattat.. Se bild.
Om det finns möjlighet så hade jag gärna velat prata med någon annan och kunna lösa situationen.
Tror nog mer han syftar på vad det var du ville skulle lösas, och som inte löste sig.Dimii skrev:jag svarade ju? När han sa att det inte gick o lösa så svarade jag med fyfan va dåligt av er. Då fick jag de svaretFreddyK skrev:Ställer min fråga igen om vad det är som har hänt?
Och du har kanske varit otrevlig i tidigare mail som gör att du fick otrevligt bemötande tillbaka.
Aha okej, vad tråkigt att det blivit så här. Men om du kanske tar och skickar ett mail till och kollar?Dimii skrev:Hade redan en 3 månaders abonnemang eller hur man ska nu kalla det. Så jag köpte ett till för att kunna kolla på en annan tv samtidigt. Men istället för att få en ny abonnemang så förängdes den som jag redan hade och jag kunde inte få en ny. Alltså mitt problem är att jag vill ha 2 olika abonnemang inte förlängt.mukki skrev:Tror nog mer han syftar på vad det var du ville skulle lösas, och som inte löste sig.Dimii skrev: jag svarade ju? När han sa att det inte gick o lösa så svarade jag med fyfan va dåligt av er. Då fick jag de svaret(som senare ledde till detta)
Hoppas det löser sig för dig. Kan förstå om du är frustrerad och arg.Dimii skrev:Jag svarade på de mailet som jag visade men fick inget svar därför jag vände mig hit.mukki skrev:Aha okej, vad tråkigt att det blivit så här. Men om du kanske tar och skickar ett mail till och kollar?Dimii skrev:
Hade redan en 3 månaders abonnemang eller hur man ska nu kalla det. Så jag köpte ett till för att kunna kolla på en annan tv samtidigt. Men istället för att få en ny abonnemang så förängdes den som jag redan hade och jag kunde inte få en ny. Alltså mitt problem är att jag vill ha 2 olika abonnemang inte förlängt.förlåt om jag var otydlig ligger på 3h sömn och är lite trött
Jag måste ge beröm för utmärkt kundtjänst de gånger jag haft kontakt. Tycker det är viktigt att också framföra positiva aspekter och ge beröm. Inte bara det som är dåligt och inte fungera.admin skrev:Jag har tagit bort hans inlägg eftersom han avslöjar identitet genom att bifoga bilder från sitt egna mail konto, vilket inte är så smart.
Personen i fråga har skrivit över 30 mail till oss, allt från svordomar till hot, och det tolereras INTE. Vi har försökt att hålla en normal diskussion med personen men eftersom han trodde att "kunden alltid har rätt" så tyckte han att han kunde uttrycka sig hur han ville utan konsekvenser.
Vi håller mail konversationer dagligen med kunder, vi försöker hålla samma ton med alla oavsett vem det är, och de flesta av er har säkert inte stött på några problem.
Vi behandlar alla som vi själva blir behandlade.
Vi har över 1500 mail att svara på per dag, och det skulle vi aldrig hinna med om vi tillät folk att bråka med oss