Hej,
Har köpt box + abbonemang och det har funkat hyffsat
Fram tills igår. När jag skulle byta kanal registerade inte
boxen det. Jag har provat att byta batterier i fjärrkontrollen, dragit ut el och nätverkskabel samt tagit bort IR förlängaren.
Köpte i början av sommare och vid ett flertal tillfällen har
Tjänsten legat nere( portalen laddas inte) detta är dock ett nytt problem. Portalen laddas och valet av land kommer upp men inget händer när jag använder fjärren.
Har ingen aning om hur jag ska kolla att fjärren funkar mer än att den blinkar rött när jag trycker på knapparna.
Något tips?
Portalen laddar men boxen är ”fryst” , hjälp!
Re: Portalen laddar men boxen är ”fryst” , hjälp!
Hejsan
Ibland är det tillfälliga störningar, dels från nät leverantören och ibland från de som har servern vid uppgraderingar
Pirat tv är att ha lite tålamod och ibland så kan det ligga nere ett par timmar eller över en natt
men det jobbas på så att alla ska vara nöjda.
OttO
Ibland är det tillfälliga störningar, dels från nät leverantören och ibland från de som har servern vid uppgraderingar
Pirat tv är att ha lite tålamod och ibland så kan det ligga nere ett par timmar eller över en natt
men det jobbas på så att alla ska vara nöjda.
OttO
Hej!
Jag har liknande problem bara det att boxen är helt fryst och den lilla sändaren lyser blått. Den går inte att stänga av alls. Jag har startat om nätverket, dragit ur boxen u strömmen men ingenting fungerar. Boxen är helt låst!
Jag har försökt komma i kontakt med er via Mail men det tar evigheter innan man får svar! Har varit utan tv i mer än en becka. Det är inte ok! Boxen var inte billig! Jag vill reklamera den och få en ny!!!
Jag har liknande problem bara det att boxen är helt fryst och den lilla sändaren lyser blått. Den går inte att stänga av alls. Jag har startat om nätverket, dragit ur boxen u strömmen men ingenting fungerar. Boxen är helt låst!
Jag har försökt komma i kontakt med er via Mail men det tar evigheter innan man får svar! Har varit utan tv i mer än en becka. Det är inte ok! Boxen var inte billig! Jag vill reklamera den och få en ny!!!
Jag har samma problem. Boxen startar men när man ska välja land så kan man inte göra nånting fjärren verkar funka men boxen inte ta emot. Är ca en måndag gammal.. vad ska man göra?