Uk sky kanaler för blinda

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

Lexuzz
Inlägg: 1
Blev medlem: fre dec 23, 2016 1:11 pm

Uk sky kanaler för blinda

Inlägg av Lexuzz »

Är detta någon inställning som jag inte har hittat eller är det en miss ifrån iptvking,
Prövat ett par olika uk sky kanaler och de hade en röst som förklara allt som hände i filmen..
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: Uk sky kanaler för blinda

Inlägg av FreddyK »

Det finns flera ljudspår och om den inte väljer det andra automatiskt så måste du byta ljudspår.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: Uk sky kanaler för blinda

Inlägg av GG08 »

FreddyK skrev:Det finns flera ljudspår och om den inte väljer det andra automatiskt så måste du byta ljudspår.
Tack för hjälpen!!

Härligt att du svarade på frågan ;) jag såg den nyss.

Ha det bra & God Jul på dig

//GG08
Zangak
Inlägg: 1
Blev medlem: tor jan 05, 2017 3:09 pm

Re: Uk sky kanaler för blinda

Inlägg av Zangak »

Jag har samma problem men kan inte byta ljudspår , det enda jag får upp är audio 1 när jag trycker grön knapp går verken ändra ljud eller ta bort undertext. Har LG smarttv med webOS 3 och kör Smartiptv appen skulle vara jävlig tacksam för hjälp.
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: Uk sky kanaler för blinda

Inlägg av FreddyK »

Skulle rekomendera att köra en liten RaspberryPi 3 eller annan liknande liten enhet och gömma bakom TVn istället.
Smart IPTV apparna är nog inte riktigt mogna än.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: Uk sky kanaler för blinda

Inlägg av GG08 »

Zangak skrev:Jag har samma problem men kan inte byta ljudspår , det enda jag får upp är audio 1 när jag trycker grön knapp går verken ändra ljud eller ta bort undertext. Har LG smarttv med webOS 3 och kör Smartiptv appen skulle vara jävlig tacksam för hjälp.
Hej

Jag har suttit i några timmar med LG smart-tv och försökt att ändra land för att kunna ändra texning och ljudspår.

Men det funkar inte tyvärr, testade lite på sky movie ang NAR men fick inte bort spök rösten.

SÅ Smart TV apparaterna är inte så SMARTA
clewundying
Inlägg: 3
Blev medlem: tor dec 08, 2022 2:54 am

Re: Uk sky kanaler för blinda

Inlägg av clewundying »

Om jag trycker på den gröna knappen ändras varken ljudet eller undertexterna, och allt jag får är ljud 1. Om du har en webOS 3 LG smart-TV och vill använda Smartiptv-appen vill vi gärna ha din hjälp.happy wheels
Skriv svar