Betalning

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

bengt.w
Inlägg: 1
Blev medlem: lör mar 16, 2019 8:35 am

Betalning

Inlägg av bengt.w »

Jag ser på mitt konto att jag betalt. Men inne på min Dashboard så ser jag följande meddelande.

You have been charged 1200 SEK for 1 year subscription successfully. Your card "4179" needs to be verified, please check your bank statment for verification

Nu fattar jag ingenting :? .

Var hittar jag min verfierings kod?
Vad ska jag göra?
Persson69
Inlägg: 56
Blev medlem: mån mar 06, 2017 7:31 pm

Re: Betalning

Inlägg av Persson69 »

Samma här. Fattar ingenting. Hoppas på svar snarast
Persson69
Inlägg: 56
Blev medlem: mån mar 06, 2017 7:31 pm

Re: Betalning

Inlägg av Persson69 »

Förstår fortfarande inte varför man inte kan använda Swish längre. Måste vara det absolut enklaste sättet :oops: :oops: :oops:
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: Betalning

Inlägg av atrix »

Ni har alltså inte läst vad som står på webbsidan?

https://www.iptvking.me/kop/

Inte så svårt..
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: Betalning

Inlägg av FreddyK »

Det är inte alls svårt däremot har det varit lite krångel med koden vid förstagångsköp som är lite olyckligt men börjar förhoppningsvis gå till sig.
Det går fortfarande betala med kryptovalutor med och är egentligen inte jättesvårt det heller utan man kan köpa det hos t.ex. Blockchain eller Coinbase. Det går även köpa Bitcoins med Swish med här https://bt.cx/sv/express/
Lite högre avgift däremot på Swish alternativet.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
w00t
Inlägg: 9
Blev medlem: sön mar 03, 2019 3:52 pm

Re: Betalning

Inlägg av w00t »

Jeth05
Inlägg: 7
Blev medlem: tis mar 19, 2019 11:54 am

Re: Betalning

Inlägg av Jeth05 »

Hade detta problemet också. Betalade 16:e Mars men inget bank utdrag visades i min nätbank så jag ringde banken och fick dom fyra siffrorna som behövdes för verifiering. Ny syns allt på dashboarden, men någon linje har inte aktiverats ännu, så jag antar man får vänta ;)
Skriv svar