Line aktiv utan tittande

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

arga_katten

Line aktiv utan tittande

Inläggav arga_katten » lör mar 23, 2019 11:51 pm

Jag forsökte starta en stream, inget hände. Forsökte starta ny stream men då troligen för att jag har sagt max 1 line i taget hände inget. Nu är det typ halvtimme sedan och på dashboard påstås det att jag fortfarande tittar på denna kanal som aldrig fungerade, törs inte starta någon annan stream ifall det ska uppfattas som om jag missköter kontot med mera än 1 stream/line i taget.

Finns det inga sätt att sparka ur klienten genom dashboard?

[EDIT]

Relativt lång historia kort, kör normalt genom min Shield TV och TiviMate, men nu på datorn laborerar jag lite med att använda Emby, då jag redan har Emby hemma som backend för andra tjänster blir det smidigast. Även om jag tog bort "Tuner" i Emby fick jag fortfarande samma problem som ovanför, men startade om Emby Server och det löste problemet.

FreddyK

Re: Line aktiv utan tittande

Inläggav FreddyK » sön mar 24, 2019 7:18 pm

För att svara det om aktiv line om man vågar starta en stream ifall det står att den redan är aktiv så är svaret nej.
Systemet kommer då att registrera det som 2 connections som du redan misstänkte.
Även för snabba zappningar kan innebära det även om jag tror man är mindre aggresiv nuförtiden mot det.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410

MasonWilkins

Inläggav MasonWilkins » mån jan 04, 2021 9:22 am

View and judgment are fit for the techniques for the field. Moves of the show and how to create a streaming service are patched for the goals. Element is fit for the natural way for the moves for the careful analysis for the techniques for the field.

AnthonyAnson

Inläggav AnthonyAnson » fre jan 22, 2021 1:22 pm

I don't have unique information but after reading this post I get interesting things that are useful for my website who provides coursework writing help services and academic assistance.

Amberdanielle

Inläggav Amberdanielle » fre jan 29, 2021 8:12 am

Thank you. This is the kinda specific information I was seeking, besides the issues you’ve had before; are there other improvements in terms of divineessay performance within Tivimate? Asking because I don’t watch VoD at all, don’t have a 4k tv I know, I know and sound seems ok on firetv.

xapuzas

Inläggav xapuzas » fre jan 29, 2021 10:19 am

To answer it about active line if you dare to start a stream if it says that it is already active, the answer is no.
The system will then register it as 2 connections that you already suspected.
Even too fast zapping can mean it, although I think you are less aggressive these days.

gratis porr svensk porr redtube xnxx xxx

susanbenjamin

Inläggav susanbenjamin » mån feb 08, 2021 7:56 am

Carrying on with a active life is critical to remaining sound. The remaining dynamic assists with decreasing your danger of conditions like coronary illness, diabetes, and stroke. Exercise has additionally been connected to improved emotional well-being and intellectual capacity. Source: Buy dissertation writing service UK

Återgå till "Övriga frågor och funderingar"