Sida 1 av 1

Fråga angående förlängning av befintligt abbonemang

Postat: ons jan 22, 2020 6:55 pm
av davrad
Hej!

Jag köpte ett års abonnemang av er för rätt exakt ett år sedan.
Köpte detta med tillhörande mediaspelare.
Varit otroligt nöjd, det har fungerat i princip felfritt bortsett från någon vecka
I höst då ni låg nere.
Nu tänkte jag mig att förlänga ett år, insåg att jag behöver komma åt dashboarden.
Jag testade de 2 mailadresserna jag använder mig av er ”forgott Password” del.
Jag hade ingen registrerad dashbord vilket man inte verkar behöva ha för att det ska lira.
Nu till min fråga, kan jag få ett inlogg av er?
För det är väl den vägen man skall gå om man ska förlänga?

Jag kan inte mitt MAC-id. Kommer inte in i boxen.
Det står ”Your STB is blocked”
Visar ingen info alls under ” Account info” eller ”Payment”

Hur går jag till väga?

Re: Fråga angående förlängning av befintligt abbonemang

Postat: ons jan 29, 2020 8:38 pm
av Fernulv
Har samma problem.

Kommer inte in i dash, och återställningsmail till min hotmail.com kommer inte fram.

Re: Fråga angående förlängning av befintligt abbonemang

Postat: tor jan 30, 2020 5:47 pm
av FreddyK
Kolla om det hamnat bland all spam då det är ganska vanligt.

Re: Fråga angående förlängning av befintligt abbonemang

Postat: fre mar 20, 2020 10:05 pm
av edimedi1
hej jag har köpt ett år till och väntar på aktivering. Hur länge ska man vänta på att kontot blir aktivt igen, saknar kanalerna :D

Re: Fråga angående förlängning av befintligt abbonemang

Postat: lör mar 21, 2020 1:27 pm
av edimedi1
Är det ingen som kan svara på detta?

Re: Fråga angående förlängning av befintligt abbonemang

Postat: lör mar 21, 2020 3:50 pm
av atrix
Det ska ta mellan 24 och 48 timmar, kolla att du verkligen har en ticket i dashboarden, kolla statusen på den, kolla att du verkligen har svarat på den skapade ticketen. Hör av dig annars till support och fråga, bifoga ticket nummer.