varför svarar ingen på mail?

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: varför svarar ingen på mail?

Inlägg av atrix »

TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
MrNaid
Inlägg: 8
Blev medlem: ons aug 07, 2019 7:53 pm

Re: varför svarar ingen på mail?

Inlägg av MrNaid »

Men det enda jag har att välja via det hållet är att gå via Safello, som onte verkar vara ett alternativ längre? Läste både folk som blivit blockerade men även att man ska uppge massa saker på deras hemsida just nu. T.ex. hur man tänkt använda cryptovalutan.

Edit: jag kan heller inte välja Visa/Mastercard, men misstänker att det också går via Safello.
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: varför svarar ingen på mail?

Inlägg av atrix »

Har du tittat på videon? På videon så visar dom att dom betalar genom safello, men bara klickar bort varningen om IPTV, testa att genomföra ett köp.

Jag återkommer senare om jag får någon mer information ang. detta.
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
MrNaid
Inlägg: 8
Blev medlem: ons aug 07, 2019 7:53 pm

Re: varför svarar ingen på mail?

Inlägg av MrNaid »

Jajamän och använt Safello många gånger, till mig och många bekanta som bett mig fixa IPTVKing-paket åt dem.

Men Safello har gjort om sin betalning, som många andra skriver i tråden, för att förhindra köp av bla. IPTV.
Skulle tipsa dig att bara prova köpa ett nytt paket, så kommer du se vad jag menar.

Numera får man via BankID logga in på sitt konto och sedan genomföra köp. Men för att få köpa en större summa så måste man svara på en KYC.
brckodc79
Inlägg: 22
Blev medlem: tis okt 08, 2019 6:44 pm

Re: varför svarar ingen på mail?

Inlägg av brckodc79 »

Hej, jag har betalat idag, förlängt mitt abonnemang, men det har gått 4 timmar fortfarande ingen signal. IPTVKING har bekräftat att de skickar signalen, men jag ser fortfarande inget.
Jag har även mejlat, men får inget svar?!?!
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: varför svarar ingen på mail?

Inlägg av atrix »

Du behöver inte skapa två inlägg om samma sak, ett inlägg räcker. Mejla inte till supporten utan skicka ett meddelande i dashboarden precis som jag har skrivit tidigare i denna tråd. Ni användare måste börja läsa trådar också.
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
Skriv svar