Sida 1 av 1

förlängning av abonnemang.

Postat: mån mar 09, 2020 8:36 pm
av garfield66
hej.
har skickat ett mail till er info adress ang en beställning jag tror jag gjorde fel på då jag inte ser nån under min dashboard varesig under pending eller transacition history. Jag har snurrat till det misstänker jag..
frågan är..
har ni fått mailet och har jag gjort rätt??
skriver här av den anledningen för att jag inte vet om jag gjort rätt :)

Mvh
Stefan

Re: förlängning av abonnemang.

Postat: mån mar 09, 2020 9:52 pm
av atrix
Denna tråd är om det skandinaviska kanalpaketet, du får ställa din fråga i korrekt tråd, inte här, du hittar massor av liknande frågor som du kan fortsätta i om du söker eller letar i rätt tråd.

Desto kommer tyvärr inte admin svara här, utan har du mejlat får du vänta på svar.