Sida 1 av 1

Slutat fungera...

Postat: ons apr 01, 2020 8:21 pm
av Dan3cz
Min linje har slutat fungera, trots att den inte upphört.. När jag går in i dashboarden, och in på min linje, sen trycker ”Diagnose”, så står det att linjen är ”Expired”. Men så är alltså inte fallet. Vad gör jag?

Re: Slutat fungera...

Postat: tor apr 02, 2020 3:54 pm
av atrix
Mejla supporten, men om det står att den är expired hur vet du att den inte är det? Vet du hur många dagar du har kvar i så fall?

Re: Slutat fungera...

Postat: tor apr 02, 2020 8:11 pm
av Dan3cz
atrix skrev:Mejla supporten, men om det står att den är expired hur vet du att den inte är det? Vet du hur många dagar du har kvar i så fall?
Ja, precis. Står hur många dagar jag har kvar i dashboarden också, och där är många dagar kvar.. Får testa mejla då, fast att enl forumet verkar man få vänta länge på svar..

Re: Slutat fungera...

Postat: fre apr 03, 2020 10:15 am
av atrix
Kan du ha blivit bannad? Om du har tittat på flera olika devices mot samma lina? Men som sagt, skriv ett mejl, tror du bör få svar ganska så snart med tanke på att det har fungerat så pass bra under lång tid nu.

Re: Slutat fungera...

Postat: fre maj 08, 2020 12:52 pm
av violett
Hej här är allt svart , bytte kanal och sen blev allt svart. Varit så i 2 timmar nu, Jag har 170 dagar kvar på mitt abonnemang

Re: Slutat fungera...

Postat: ons maj 13, 2020 3:02 pm
av violett
Här är allt svart sen i förmiddags, vet inte vad jag ska göra, har startat om den flera gånger men den bara snurrar och sen blir det svart

Slutat fungera...

Postat: lör okt 24, 2020 7:54 am
av Rocky
Hej..
snälla någon support hjälp mig med mitt problem,,
jag förlängde mitt abonnemang å då försvann tv-serie helt och jag har inte fått tillbaka detta än efter några mån men annars fungerar allt annat
det är bara tv-serie som inte har kommit tillbaka så snälla någon support hjälp mig med detta...