uppdatering av e-post

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

cybbe
Inlägg: 12
Blev medlem: fre apr 14, 2017 7:09 pm

uppdatering av e-post

Inlägg av cybbe »

Hej,

Jag har inte kvar den e-post adressen som mitt konto är gjort på, och jag försöker använda funktionen i portalen, men den nya adressen funkar inte...
...är det meningen att den funktionen inte ska funka, eller är något fel?

/C
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: uppdatering av e-post

Inlägg av atrix »

Du kan ju inte försöka logga in på din nya adress utan att du uppdaterade portalen med din nya adress. Eller missförstod jag dig?
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
cybbe
Inlägg: 12
Blev medlem: fre apr 14, 2017 7:09 pm

Re: uppdatering av e-post

Inlägg av cybbe »

Kanske utryckte jag mig oklart...

Logga in är inget problem, det kan jag fortfarande göra med den gamla mailadressen som användarnamn, men...

...eftersom den mailen inte längre är aktiv, så vill jag byta, och i portalen finns en funktion som är "byt mailadress", och när jag försöker använda den så funkar den inte.

Med en ej aktiv mailadress, så får jag inga mail från iptvking, eftersom de inte känner till en fungerande mail till mig, så därför vill jag byta.

Går det att lösa?

//C
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: uppdatering av e-post

Inlägg av atrix »

Jag misstänkte att det var detta du menade :-) men ja, det var bra att du klargjorde. Jag tror att du bör skapa en ticket och berätta om ditt problem i portalen. Du får ganska snabbt hjälp från supporten.
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
Skriv svar