Sida 1 av 1

Skulle förlänga, blev en ny anslutning istället? [FIXAT]

Postat: lör jan 09, 2021 4:02 pm
av flaektrem
Skulle tidigare in och förlänga min anslutning då jag fick ett erbjudande på mailen. Lyckades men loggar jag in på Dashboard så blir det en helt ny anslutning och min tidigare som jag skulle förlänga ligger kvar.

Ny anslutning 357 dagar kvar
Befintlig 110 dagar kvar

Skulle alltså vilja flytta över dom 357 dagarna till den anslutningen med 110 dagar kvar.

Hur löser jag detta? Går det att fixa till i efterhand med hjälp av admin?

Re: Skulle förlänga, blev en ny anslutning istället?

Postat: lör jan 09, 2021 4:59 pm
av atrix
Som alltid, skapa en ticket i dashboarden.

Re: Skulle förlänga, blev en ny anslutning istället?

Postat: sön jan 10, 2021 8:50 am
av flaektrem
Har gjort det nu. Var lite för snabb på tangentbordet i all panik som uppstod

Re: Skulle förlänga, blev en ny anslutning istället?

Postat: sön jan 10, 2021 5:52 pm
av atrix
Perfekt!

Re: Skulle förlänga, blev en ny anslutning istället?

Postat: sön jan 10, 2021 5:59 pm
av flaektrem
Problemet löst!

Fick snabbt hjälp via Ticket i Dashboarden. Snabb support av admin!