Sida 2 av 3

Re: Köpt nytt abonnemang men kan inte aktivera

Postat: sön jan 17, 2021 8:27 am
av aaka
Tack Atrix :D
Kan lova att jag skall spara ner detta så jag vet hur jag gör om det blir aktuellt igen.

Re: Köpt nytt abonnemang men kan inte aktivera

Postat: sön jan 17, 2021 6:03 pm
av atrix
Bra, hoppas det fungerar!

Re: Köpt nytt abonnemang men kan inte aktivera

Postat: sön jan 17, 2021 6:35 pm
av violett
atrix skrev:1) På vänstra sidan i dashboarden finns knappen Tickets, för musen över den och klicka, då öppnas ett nytt fönster på högra sidan.
2) Du ser nu Tickets, Orders, New Ticket
3) Klicka på New Ticket
4) Välj vad det är för slags ticket längst upp
5) Skriv i ämnesraden vad det handlar om
6) Skriv sedan vad ditt problem är, att det gäller ett annat konto du inte kan komma in på längre, förklara tydligt, att det inte är detta konto, utan ett annat.
7) Tryck på Submit knappen.
Jag gjorde en ny ticket förra veckan, om epg men det verkar inte fungera. Jag har gjort många tickets förut men nu på den nya sidan fungerar det inte

Re: Köpt nytt abonnemang men kan inte aktivera

Postat: mån jan 25, 2021 8:17 pm
atrix skrev:1) På vänstra sidan i dashboarden finns knappen Tickets, för musen över den och klicka, då öppnas ett nytt fönster på högra sidan.
2) Du ser nu Tickets, Orders, New Ticket
3) Klicka på New Ticket
4) Välj vad det är för slags ticket längst upp
5) Skriv i ämnesraden vad det handlar om
6) Skriv sedan vad ditt problem är, att det gäller ett annat konto du inte kan komma in på längre, förklara tydligt, att det inte är detta konto, utan ett annat.
7) Tryck på Submit knappen.
// Hej Atrix!
Hur går man tillväga om man ej kommer in i Dashboarden?
Har testat att byta lösen flera ggr, men hjälper ej.
PLease help me!!!!
Tack på förhand!

Re: Köpt nytt abonnemang men kan inte aktivera

Postat: mån jan 25, 2021 9:47 pm
av atrix
[email protected] skrev:
atrix skrev:1) På vänstra sidan i dashboarden finns knappen Tickets, för musen över den och klicka, då öppnas ett nytt fönster på högra sidan.
2) Du ser nu Tickets, Orders, New Ticket
3) Klicka på New Ticket
4) Välj vad det är för slags ticket längst upp
5) Skriv i ämnesraden vad det handlar om
6) Skriv sedan vad ditt problem är, att det gäller ett annat konto du inte kan komma in på längre, förklara tydligt, att det inte är detta konto, utan ett annat.
7) Tryck på Submit knappen.
// Hej Atrix!
Hur går man tillväga om man ej kommer in i Dashboarden?
Har testat att byta lösen flera ggr, men hjälper ej.
PLease help me!!!!
Tack på förhand!
Ja, det kan ju vara lite värre, kanske kan man skapa en ny inloggning till Dashboarden, som en helt ny användare och då logga in där och sedan skapa en ticket till supporten. Testa det.

Re: Köpt nytt abonnemang men kan inte aktivera

Postat: fre jan 29, 2021 10:17 am
av rampis
atrix skrev:
[email protected] skrev:
atrix skrev:1) På vänstra sidan i dashboarden finns knappen Tickets, för musen över den och klicka, då öppnas ett nytt fönster på högra sidan.
2) Du ser nu Tickets, Orders, New Ticket
3) Klicka på New Ticket
4) Välj vad det är för slags ticket längst upp
5) Skriv i ämnesraden vad det handlar om
6) Skriv sedan vad ditt problem är, att det gäller ett annat konto du inte kan komma in på längre, förklara tydligt, att det inte är detta konto, utan ett annat.
7) Tryck på Submit knappen.
// Hej Atrix!
Hur går man tillväga om man ej kommer in i Dashboarden?
Har testat att byta lösen flera ggr, men hjälper ej.
PLease help me!!!!
Tack på förhand!
Ja, det kan ju vara lite värre, kanske kan man skapa en ny inloggning till Dashboarden, som en helt ny användare och då logga in där och sedan skapa en ticket till supporten. Testa det.
Hej Atrix Jag undrar om man kan skriva på svenska när man skickar en fråga på Ticket

Re: Köpt nytt abonnemang men kan inte aktivera

Postat: lör jan 30, 2021 7:50 pm
av atrix
Ja, det tror jag, det är bara testa att se.

Re: Köpt nytt abonnemang men kan inte aktivera

Postat: mån feb 01, 2021 9:14 am
av rampis
Hej atrix
Lite info Jag skrev på svenska fick svar och dom fixade problemet men dom ville att man skulle skriva på engelska

Re: Köpt nytt abonnemang men kan inte aktivera

Postat: mån feb 01, 2021 2:57 pm
av atrix
Perfekt, tack för den infon, jag har nog bara skrivit på engelska med dem, men nu vet vi!

Re: Köpt nytt abonnemang men kan inte aktivera

Postat: fre feb 12, 2021 2:34 pm
av exil-svensk
Jag försöker aktivera mitt nya abonnemang men spellistan öppnas inte i appen. I dashboard där man kollar diagnos står det vid auth; "fix it". Jag tror att detta kan vara felet men hur fixar man det? Har försökt nå supporten sedan igår kväll, men tyvärr ingen respons, vill ju ha igång det här nu till helgen :/