Logga in Dashboard

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

Ubbe69
Inlägg: 8
Blev medlem: tis okt 24, 2017 6:07 pm

Logga in Dashboard

Inlägg av Ubbe69 »

Hej,

Jag klarar inte av att logga in i Dashboard. Får inget felmeddelande heller, någon mer som har problem?
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: Logga in Dashboard

Inlägg av atrix »

Har precis loggat in i dashboarden och det var inga problem. Testa att byta till en annan webbläsare.
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
Kenneth
Inlägg: 1
Blev medlem: ons jul 28, 2021 11:00 am

Re: Logga in Dashboard

Inlägg av Kenneth »

Hej.
Jag är ny kund och kan inte heller logga in, men har mailat men inte fått något svar.
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: Logga in Dashboard

Inlägg av atrix »

Tyvärr svarar ingen på mejl utan du ni får i så fall skapa ytterligare ett konto, logga in och skapa en ticket för att få support.
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
Ahla
Inlägg: 2
Blev medlem: lör nov 14, 2020 7:32 am

Re: Logga in Dashboard

Inlägg av Ahla »

Har provat byta lösenordet flera ggr nu. Men den säger att jag har fel användarnamn eller lösenord.
Provade skap ett nytt konto för att lägga ett ärende om det men det funkar inte heller.

Vad ska jag göra. Blir knäpp..
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: Logga in Dashboard

Inlägg av atrix »

Varför fungerar det inte att skapa ett nytt konto och skapa en ny ticket? Du måste förstås ange vilken mailadress du använde på ditt gamla konto eller ditt kontonamn.
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
Skriv svar