VOD och serier

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

Plzd2beatU
Inlägg: 1
Blev medlem: tor mar 31, 2022 12:23 am

VOD och serier

Inlägg av Plzd2beatU »

Hallå

Är ny här på forumet men har haft iptvking i flera år. Min bror har även han iptv men via en annan leverantör och jag jämförde utbudet i filmväg och serier och det är en stor skillnad mellan olika leverantörer.

Samtliga nya filmer och serier finns hos hans leverantör (ett exempel är nya Jackass som finns i 4k) men utbudet här är väldigt skralt. Samma med serier som uppdateras hela tiden och finns tillgängligt max någon dag efter att det sänts på tv.

Jag har förstått att det inte är samma som har hand om vod/serier och iptv delen. Min fråga är, vilka är det som har hand om det och hur kan man kontakta dom?

För mig är filmer och serier en stor del, och det kan mycket väl vara utslagsgivande i val av iptv leverantör i framtiden om själva iptv delen gällande stabilitet och pris är jämförbart i övrigt.

Vore trist att lämna iptvking som jag ändå haft så mycket positiva erfarenheter av tidigare och varit trogen i många år.
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: VOD och serier

Inlägg av atrix »

Du kommer inte kunna komma i kontakt med dessa personer tyvärr, oftast så kommer filmer och serier i klumpar och inte bara enstaka, jag skriver ju ut så fort det kommer en större uppdatering av kanaler, serier samt film. Men jag ska skicka en förfrågan.
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
Skriv svar