Safello

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: Safello

Inlägg av atrix »

Ja, det är många länder som har detta problem, sedan är det också att ska du signa upp dig på en annan btc site, så måste du skicka in bevis på vem du är med körkort eller pass. Men det spelar ju ingen roll om du inte använder dig av Safello eller av någon annan btc sajt. Bara du kan skickar pengar till din egna plånbok och sedan till IPTV King.
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
norlins
Inlägg: 2
Blev medlem: sön sep 22, 2019 11:38 am

Re: Safello

Inlägg av norlins »

Jag vill tacka allra mjukast för bristfälliga instruktioner när det gäller safello så nu missade jag erbjudandet för 999kr jag tolkar detta som att ni inte lägre vill ha mig som kund. gott nytt år.
MVH Norlins
falle
Inlägg: 7
Blev medlem: tis dec 29, 2020 9:49 pm

Re: Safello

Inlägg av falle »

Samma problem för mig, Kan inte förlänga mitt abonnemang.
Står precis som andra här skriver att mitt konto är fryst.
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: Safello

Inlägg av atrix »

I så fall mejla dem och ifrågasätt dem varför ditt konto är fryst.
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
falle
Inlägg: 7
Blev medlem: tis dec 29, 2020 9:49 pm

Re: Safello

Inlägg av falle »

Skickade frågan till safello om varför de fryst kontot och fick detta svaret:

Tack så mycket för ditt svar!
Ser att systemet autoamtiskt hade fryst ditt konto och vi har nu låst upp din Safello profil så att du kan logga in.
Vill du vara så vänlig att ange vart du skickade din tidigare order till vilken plattform/hemsida?
Vi ber dig även att logga in och fylla i ditt KYC formulär som du finner under fliken "Konto" och "KYC", detta bör bara ta någon minut!
Med vänliga hälsningar,
Astrid
Team Safello
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: Safello

Inlägg av atrix »

Perfekt! Då borde då kanske göra som jag har beskrivit tidigare att skapa ett nytt konto, eller så säger du att du ska skicka till ett av ditt andra konton, jag själv har t.ex två konton. Jag tror att de flesta kan göra så, för att dom kan faktiskt inte veta om du skickar pengar till IPTVKing t.ex.
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
SpunkMonger
Inlägg: 1
Blev medlem: tor jan 26, 2023 12:54 pm

Re: Safello

Inlägg av SpunkMonger »

Har det hänt något med detta? Måste ju tappa kunder som sjutton.
Blir till att leta matcher på nätet istället.
Barnens_pappa
Inlägg: 1
Blev medlem: lör feb 18, 2023 2:09 pm

Re: Safello

Inlägg av Barnens_pappa »

Någon som sätter in direkt till Trust Wallet och genomför betalningar därifrån direkt? Hur funkar det. Safello kontot är fryst....
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: Safello

Inlägg av atrix »

Maila till Safello och kräv att dom ska öppna upp det. Trust wallet fungerar ju bra också, bara skriva adressen till IPTVKing så är det löst.
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
Skriv svar