avstänging ? Banned?

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

kingiptv1446
Inlägg: 3
Blev medlem: tis maj 31, 2022 10:40 am

avstänging ? Banned?

Inlägg av kingiptv1446 »

Undrar varför jag blir avstängd trots att jag betalat och har 8 mån kvar på abonnemanget. Ingen support, inget svar någonstans. så dåligt att bli mött med tystnad. Jag fick ett meddelande att jag blivit utesluten från website. Uppmanad att köpa på min abonnemang . På dashboard syns ingen tidigare betalning. Åtminstonde kan Kingiptv betala tillbaka pengar för resterande period som jag betalt, så att jag kan köpa iptv av någon andra. Hoppas att det finns någon som är vaken på detta iptv king forum som kan ge mig något svar jag har varför detta hänt.
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: avstänging ? Banned?

Inlägg av atrix »

Detta låter väldigt konstigt. Jag tycker du ska skapa en ticket i dashboarden och förklara vad som har hänt, om du har blivit bannad, kan jag bara gissa att det beror på en sak och det är att du har under lång tid och många gånger titta samtidigt på olika enheter, annars låter det väldigt konstigt varför du skulle bli bannad.

Gör detta först, får du ingen återkoppling så hör av dig igen, så ska jag försöka hjälpa dig.
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
kingiptv1446
Inlägg: 3
Blev medlem: tis maj 31, 2022 10:40 am

Re: avstänging ? Banned?

Inlägg av kingiptv1446 »

Hej. Jag har bara använt iptv på en enhet. Jag tog med mig bredbandet till landet och när jag kom tillbaka i Söndag så funkar inte iptv. Appen netiptv funkar som förrut. Jag gick in på dashboard som du skrev, på tickets står det " No existing support tickets yet". Det enda jag kan göra på dashboard är att köpa abonnemang, men det har jag ju redan. Hälsningar
kingiptv1446
Inlägg: 3
Blev medlem: tis maj 31, 2022 10:40 am

Re: avstänging ? Banned?

Inlägg av kingiptv1446 »

Så konstigt, nu funkar det plötsligt. Hurra nu är jag glad. Om det är någon som hjälpt mig vill jag tacka.
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: avstänging ? Banned?

Inlägg av atrix »

Det kanske var en glitch? Men vad skönt att det fungerar nu.
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
Gee86
Inlägg: 14
Blev medlem: sön dec 02, 2018 8:09 pm

Re: avstänging ? Banned?

Inlägg av Gee86 »

Jag skulle byta ut min gamla tvip s-box v.410 till en ny formuler z-10, bytte ut min mac adress på dashboarden och installerade den precis som det står på deras sida, och när jag är klar med allt och ska logga in, så är jag bannad. Ska jag behöva köpa ett nytt abonnemang nu eller hur har det funkat för er? Jag får inte svar någonstans av någon! Så väldigt tacksam för svar på något sätt av någon. Har mitt abonnemang till december.
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: avstänging ? Banned?

Inlägg av atrix »

Skapa en ticket i dashboarden och förklara allt, så kommer du att få lite hjälp.
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
Skriv svar