Svenska filmer
Svenska filmer
Hej. Jag undrar om någon vet vart mina svenska filmer har tagit vägen? Jag har svenska serie och svenska barnfilmer. Men mappen med svenska filmer är borta ? Vad ska ja göra för att få tillbaka dom ?
Re: Svenska filmer
Gå till dashboarden och titta på dina bouqets och se om de svenska filmer är avbokad, i så fall boka i dem och vänta ett tag.
Raspberry Pi server med TVHeadend 4.2.4. TCL 4k TV med TiviMate & Kodi, MI Box med TiviMate & Kodi samt en gammal skön Mag 250.
Okej. Men jag ser svenska serie och svenska barn filmer. Kan de vara så att ja bara råkat kryssa ut svenska filmer där ?
Ja, det är möjligt. Men testa att gå in där och titta om den är urbockad.
Raspberry Pi server med TVHeadend 4.2.4. TCL 4k TV med TiviMate & Kodi, MI Box med TiviMate & Kodi samt en gammal skön Mag 250.
Du hade rätt
Tack så mycket. Men vad måste ja göra för att de ska uppdatera sig på tv:en då ?
Det tar väl ett litet tag bara en dag eller så, så kan du se allt.
Den har inte kommit med än ? Inget man behöver göra mer alltså än att kryssa i den ?
Beror nog lite på vad du använder för att titta, man kan sätta att den ska uppdatera en gång på dygn, eller har du någon hårdvara kanske du måste starta om den så att den läser in den nya bouqeten.
Jag använder vanlig smart-tv.