Nybörjar frågor ang kanaler

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

PiratTVftw

Nybörjar frågor ang kanaler

Inlägg av PiratTVftw »

Tjena jag tänkte att skaffa detta snart , men jag behöver använda det då och då. och undrar lite.

1. Jag kommer att använda detta på min google chromecast (senaste gen) kommer det att funka bra?

2. Jag har nydligen börjat kolla på boxning, ingår kanaler med stormatcher? (osäker vilka kanaler dom spelar på) förutom ESPN?? eller är de fler kanaler? som spelar stormatcher i boxning och får jag i detta paket kunan se dessa matcher?

3. Kan jag ta med mig och använda detta i andra hushåll utan att bryta regler som till ex Kollla hos en polare.

tack så mycket
atrix

Re: Nybörjar frågor ang kanaler

Inlägg av atrix »

1) Jag är lite osäker, då det är iptvappen som du måste kunna dela med till din chromecast och jag tror inte det är så många som kan det, men jag är osäker.

2) Jag tror du hittar alla de kanaler du är intresserad av, du kan också efterfråga om det är kanaler du saknar.

3) Ja, du kan ta med dig och titta vart du vill, bara du inte kollar på två olika hårdvaror samtidigt. Utan bara titta på en i taget.
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
Skriv svar