Mag 254 Skin theme

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

kaffeberoende
Inlägg: 124
Blev medlem: tis aug 23, 2016 1:37 pm

Mag 254 Skin theme

Inlägg av kaffeberoende »

Hej!

Igår kväll när jag satte på boxen hade den plötsligt ändrat skin från blå till svart. Dessutom hade buggen med systemklockan försvunnit. Nu visar boxen rätt tid och Epg. Även nånting som heter account visades på hemskärmen. Den visade abonnemangs detaljer.

Nu är det så att den svarta skinet har försvunnit och blivit ersatt med den "original" blåa när jag satte på boxen idag.
Jag måste erkänna att jag gillade den svarta bättre. Går det att ändra så att jag får tillbaka skinet?
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: Mag 254 Skin theme

Inlägg av admin »

Vi har uppdaterat portalen ihop med informir nya beta firmware som fixar klockan. EPG är även helt fixad för mag enheter. Skinnets färg leker vi med just nu då flera hög kontrast tv apparater (vi tittar argt på amoled skärmar) har svårt att urskilja de svagare kontrasterna

Abonnemang detaljer är för att ni ska få en översikt av hur lång tid ni har kvar på abonnemanget, hoppas detta uppskattas av de flesta
Ampa69
Inlägg: 89
Blev medlem: lör okt 15, 2016 12:01 am

Re: Mag 254 Skin theme

Inlägg av Ampa69 »

Fick min box idag, då när jag startade upp den så var det med ett blått skin. Sen när jag startade om boxen så blev det ett typ orange/brunt skin istället. Hur gör man för att få tillbaka det blåa som var finare?
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: Mag 254 Skin theme

Inlägg av admin »

Ampa69 skrev:Fick min box idag, då när jag startade upp den så var det med ett blått skin. Sen när jag startade om boxen så blev det ett typ orange/brunt skin istället. Hur gör man för att få tillbaka det blåa som var finare?
Infomir är roliga. Deras senaste STALKER gjorde att efter varje omstart så slumpas en portal fram =P
Boki007
Inlägg: 1
Blev medlem: sön jan 22, 2017 9:21 pm

Re: Mag 254 Skin theme

Inlägg av Boki007 »

Hej.
Ville leka lite med inställningar och ändrade tema till digital-beta. Kan INTE återställa boxen på något sätt! Har en Mag 254. Någon som vet vad jag kan göra? Har testat allt. Tema ser fin ut, som windows men inget funkar på den. Någon hardreset?
Tack i förhand för nåt tips.
Skriv svar