Tvips410
Moderator: otto
Tvips410
Har två tvip s 410 boxar säljer dom för 950kr styck båda är helt nya
Re: Tvips410
Hallå
Skickar du dom till Norge?
Skickar du dom till Norge?
Varför sälja? Jag har idag en MAG256, fundera på o byta till en tvip-s410 då jag hört dom ska vara bättre!? Nån som har nåt o tillägga om detta? MAG eller tvip-s410 ?
Alltså kan ju säga så här om vi bortser ifrån att jag säljer.
Men Tvip boxen flyter på så extremt bra med linux systemet och ipking tjänst. Inget lag i kanalerna samt snabb respons på dom olika alternativen som finns på boxen. Jag är helt ny i detta med mag och Tvip och det tog mig 1 månad innan jag insåg efter mycket forskning att Tvip ska vara den bästa på marknaden
Men Tvip boxen flyter på så extremt bra med linux systemet och ipking tjänst. Inget lag i kanalerna samt snabb respons på dom olika alternativen som finns på boxen. Jag är helt ny i detta med mag och Tvip och det tog mig 1 månad innan jag insåg efter mycket forskning att Tvip ska vara den bästa på marknaden
-
Jag har haft mag 250 innan, nu 410 sådan skillnad , allt går mkt snabbare vid ex kanalbytenPontusk82 skrev:Varför sälja? Jag har idag en MAG256, fundera på o byta till en tvip-s410 då jag hört dom ska vara bättre!? Nån som har nåt o tillägga om detta? MAG eller tvip-s410 ?
Byte mot en mi box ?
Hej är en XIAOMI 4K Mi Box Android TV bättre än en tvips box
Skulle nog personligen välja Xiaomi boxen om valet står mellan dom 2.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410