VOD Serier

Diskuttera allt som har med våra olika kanalpaket att göra. Ställ gärna era frågor här

Moderator: otto

robbanh
Inlägg: 5
Blev medlem: mån maj 07, 2018 5:25 pm

VOD Serier

Inlägg av robbanh »

Jag och min far har varsitt årsabonnemang, vi har båda två av de senaste Philipsmodellerna och vi använder båda oss utav appen Smart IPtv (ibland IPTV extreme). Han är inne på sin 3-4 månad och jag förnyade mitt årsabonnemang i augusti efter att ha haft det ett år.

Igår märkte jag när jag var på besök hos honom att om man trycker på "OK" för att få upp kanallistan, se trycker på "blå knapp" för att gå till groups och scrollar ner en bit så har han tillgång till en massa serier. Game of Thrones, Narcos m.m.
När jag kom hem så gjorde jag samma procedur på min egen tv, men dessa syns inte hos mig.
Är det någon som besitter en bra förklaring och kanske en lösning på hur jag ska få fram dessa?

Tacksam för svar :)
otto
Inlägg: 647
Blev medlem: sön sep 24, 2017 3:05 pm

Re: VOD Serier

Inlägg av otto »

robbanh skrev:Jag och min far har varsitt årsabonnemang, vi har båda två av de senaste Philipsmodellerna och vi använder båda oss utav appen Smart IPtv (ibland IPTV extreme). Han är inne på sin 3-4 månad och jag förnyade mitt årsabonnemang i augusti efter att ha haft det ett år.

Igår märkte jag när jag var på besök hos honom att om man trycker på "OK" för att få upp kanallistan, se trycker på "blå knapp" för att gå till groups och scrollar ner en bit så har han tillgång till en massa serier. Game of Thrones, Narcos m.m.
När jag kom hem så gjorde jag samma procedur på min egen tv, men dessa syns inte hos mig.
Är det någon som besitter en bra förklaring och kanske en lösning på hur jag ska få fram dessa?

Tacksam för svar :)
Gå in på din dashboard och sätt in ett kryss på tv serier och uppdatera
Vänligen
OttO
robbanh
Inlägg: 5
Blev medlem: mån maj 07, 2018 5:25 pm

Re: VOD Serier

Inlägg av robbanh »

HJÄLTE!
Tack så mycket nu dök det upp! :)
otto
Inlägg: 647
Blev medlem: sön sep 24, 2017 3:05 pm

Re: VOD Serier

Inlägg av otto »

Tack för din feedback
Inte alltid bara ris utan blev glad av lite ros
Se dina tv serier och njut, hoppas du kan se alla och ljudet funkar
OttO
Hellas
Inlägg: 7
Blev medlem: mån okt 02, 2017 5:11 pm

Re: VOD Serier

Inlägg av Hellas »

Hej! Jag har box s410. Och jag har inga serie? Är det någon inställning som jag har missat. Med vänlig hälsning, :)
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: VOD Serier

Inlägg av atrix »

Gör bara det Otto beskrev ovanför så löser det sig nog.
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
XT Claes
Inlägg: 2
Blev medlem: mån jan 23, 2017 10:16 pm

Re: VOD Serier

Inlägg av XT Claes »

Någon som har koll på hur man gör på Apple TV?
otto
Inlägg: 647
Blev medlem: sön sep 24, 2017 3:05 pm

Re: VOD Serier

Inlägg av otto »

XT Claes skrev:Någon som har koll på hur man gör på Apple TV?
Samma som några rader ovanför
Gå in i din dashboard och lägg till tv serier på din Bouquet Lista
OttO
Skriv svar