cybbe skrev:Sedan igår funkar inte CMORE's HD-kanaler. Varken film eller sportkanaler.
Både jag och min bror upplever samma problem, trots olika lösningar. Jag för min del har testat:
- App i smart-tv'n (Smart IPTV)
- App i telefon
- App på padda
- App på apple-tv
Min bror kör MAG och där funkar det inte heller.
Vi har olika bredbandsleverantörer, via olika stadsnät. Kan inte se någon vettig anledning till att det skulle vara lokalt.
Nick jr. Se Byter kanal varje dag till nrk super under nån timme ! Orkar inte fylla i dashboard varje dag att det är fel kanal!!!
Kan man inte kolla på källan till den. Har vart så nu under några veckor.
tjecken skrev:Nick jr. Se Byter kanal varje dag till nrk super under nån timme ! Orkar inte fylla i dashboard varje dag att det är fel kanal!!!
Kan man inte kolla på källan till den. Har vart så nu under några veckor.
Problemet är just att då det kollas upp så ser allt ut att fungera.
Skulle tro att det är nåt problem med källan och en backupstream som visar annan kanal används då.
Hejsan alla
Kan sägas att just för tillfället så får ni vara nöjda med det ni har och de problemen ni har så försöker vi lösa i mån av tid.
Vi gör så gott vi kan för att hjälpa till här på forumet
Alla resurser jobbar just nu med andra större problem för att vi ska kunna se på tv.
Så låt teknikerna jobba och få arbetsro, mera om vad detta är vid senare tillfälle.
OttO Moderator IPTVKING
otto skrev:Hejsan alla
Kan sägas att just för tillfället så får ni vara nöjda med det ni har och de problemen ni har så försöker vi lösa i mån av tid.
Vi gör så gott vi kan för att hjälpa till här på forumet
Alla resurser jobbar just nu med andra större problem för att vi ska kunna se på tv.
Så låt teknikerna jobba och få arbetsro, mera om vad detta är vid senare tillfälle.
OttO Moderator IPTVKING
Jag köpte igår ett abonnemang av er och allt gick jättebra. I instruktionerna så står det att man ska maila in sin mac-adress men inte vilken mail man ska skicka till. Jag skickade till båda mailadresserna för att jag verkligen ville vara säker på att det kom rätt varpå jag får ett ganska argt mail tillbaka om att jag inte ska skicka samma mail med 30 minuters mellanrum.
Kan detta ha sabbat för mig så att mac-adressen aldrig kommer bli aktiverat eller är det bara så att det tar lång tid att aktivera?
Varför finns inget fält för mac-adress vid beställningssteget?
otto skrev:Hejsan alla
Kan sägas att just för tillfället så får ni vara nöjda med det ni har och de problemen ni har så försöker vi lösa i mån av tid.
Vi gör så gott vi kan för att hjälpa till här på forumet
Alla resurser jobbar just nu med andra större problem för att vi ska kunna se på tv.
Så låt teknikerna jobba och få arbetsro, mera om vad detta är vid senare tillfälle.
OttO Moderator IPTVKING
Nu blir man nyfiken OttO vad gäller det?
Hej tjecken
Kan tyvärr ej avslöja något vad som händer just nu utan att det jobbas mycket med frågan.
OttO