## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##
Moderator: otto
Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##
Mitt fungerar när jag kör via 4g, kör jag via nätverket så funkar bara kanal 4 ? Skit konstigt dehär , funkade fint när man kom hem från jobbet
Mitt fungerar när jag kör via 4g, kör jag via nätverket så funkar bara kanal 4 ? Skit konstigt dehär , funkade fint när man kom hem från jobbet, har bredband 2 som leverantör
Någon mer som inte får in häcken-ifk?
Och sjukt störigt när inte epg funkar, måste sitta och bläddra massor av kanaler (som alla är sega att ladda)
Och sjukt störigt när inte epg funkar, måste sitta och bläddra massor av kanaler (som alla är sega att ladda)
Har det löst sig för er som har haft problem?
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
Vart ser man champions League?
Viaplay kanalerna finns inte?
Kommer dessa att dyka upp snart?
Viaplay kanalerna finns inte?
Kommer dessa att dyka upp snart?
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
atrix skrev: ↑fre sep 20, 2024 9:31 amKolla här:
https://www.watchathletics.com/page/362 ... by-country
Ej uppdaterad lista. Står att Telia sänder i Sverige. Men Viasat/Viaplay har köpt rättigheterna fr o m i år. Ingen av kanalerna finns i katalogen?
Ingen som har problem med kanaler som hackar ikväll, likadant igår kväll
kom hem nu i eftermiddag och då fungerar bara tv4 kanalerna, mysko