problem när jag väljer kanal

Moderator: otto

garfield66
Inlägg: 4
Blev medlem: lör nov 04, 2017 5:05 pm

problem när jag väljer kanal

Inlägg av garfield66 »

är helt grön men läst en himla massa.vet dock inte om jag missat nåt. jag kör en 24 timmars provperiod.har fått igång allt ja nästan då.
har använt mig av kanallistan jag fått när jag klistrat in länken som laddats ner(m3u with options) och som jag följt anvisningarna på sidan.
har samsung tv och använder appen smart iptv

till saken.
av dom 98svenska kanaler som enligt min lista ska finnas får jag inte igång filmkanaler vare sig viasat eller cmore
kan i stort sett bara se sportkanaler, vilket är iofs helt ok.när jag räknar kanalerna på hemsidan så är det mer än dom 98som visas i appen.
men känns som nåt är galet, när jag ska klicka igång nåt står det bara "connecting" och inget mer händer. har ägnat några timmar idag men kommer inte fram till nåt vad som kan vara fel.
har fiber 250mb å kör utan router så det är inte felet :)
har 90 min provtid kvar nu och vore najs om nån hade nån ide på vad det kan vara....
allt annat är kalas :)
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: problem när jag väljer kanal

Inlägg av FreddyK »

Inga problem med filmkanalerna här vare sig C More eller Viasat.
Kanallistan på hemsidan är inte uppdaterad på länge och en del kanaler finns inte längre bla och en del har varit placerad fel eller annan orsak tagits bort.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
joso68
Inlägg: 7
Blev medlem: sön nov 05, 2017 12:51 pm

Re: problem när jag väljer kanal

Inlägg av joso68 »

Någon som har en länk på kanalerna till Samsung, med iptvappen, får inte de att funka med att kopiera kanallista,
Skriv svar