Tack för din support. Ja kan utan att överdriva säga att 98% av våra kunder inte upplever dessa problem som ofta diskutteras här. Det var mycket kliande i huvudet ett tag innan ett par kunder var hjälpsamma och samarbetade då vi testade deras boxar samt länkar hos vänner med olika linor och resultaten var chockerande vad de skilde sig.Lennart skrev:Jag har fiber via bredbandsbolaget (250/100) och upplever inga lagg eller problem alls.
Jag zappar ofta förbi alla svenska kanaler titt som tätt och jag har aldrig upplevt problem med flera kanaler samtidigt.
Visst, någon kanal här och där kan väl vara nere men vad förväntar ni er av en sådan lösning?
De kanaler som funkar (>95%?) gör detta utan några som helst problem och detta oavsett tid på dygnet.
När jag läser era problem så tyder mkt på att nätleverantör inte håller den nivå som man kan förvänta sig.
Att admin hjälper så pass mkt får man bara vara tacksam för. Finns ingen annan, ens officiell, support som ens kommer i närheten. Jag har testat andra leverantörer och man fick vara tacksam om dom ens svarade på mail inom en vecka.
Jag kan förstå frustrationen men hade det varit strul på server/lösningsnivå, ja då hade jag klagat mkt här.
Tack för berömmet ännu en gång, alltid trevligt att höra