## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Moderator: otto

Demonaz
Inlägg: 114
Blev medlem: sön mar 05, 2017 8:05 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Demonaz »

Gif Sundsvall - AIK Loopar. Sett att folk klagat på det förrut
Eh?
Raffe
Inlägg: 8
Blev medlem: tor apr 18, 2019 7:59 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Raffe »

Matchen mellan MFF och AFC Eskilstuna på Cmore LIVE 3 verkar inte vara igång...
Alla andra matcher i Allsvenskan tycks fungera.
Twin
Inlägg: 4
Blev medlem: lör feb 09, 2019 7:30 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Twin »

Samma för mig gällande c more 3. Har anmält via dashboard
Yanni
Inlägg: 10
Blev medlem: ons apr 18, 2018 8:38 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Yanni »

Samma här, MFF-AFC funkar inte, står bara "kontakta din TV-Distributör.
Alvarligt talat, börjar bli riktigt less på IPTV King, C-More har fungerat totalt värdelöst senaste veckorna (se tidigare inlägg).
Mung
Inlägg: 26
Blev medlem: tor feb 23, 2017 4:05 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Mung »

Samma här. Kollar på häcken mot gbg och lyssnar på MFF på radion. Lite tråkigt att det strular.
zinned
Inlägg: 8
Blev medlem: ons jul 18, 2018 2:25 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av zinned »

FY FAAN VAD NI ÄR USLA!!!

Ni kan dra åt helvete med den här pisstjänsten. Alla som betalar för detta, inklusive mig, är såna jävla men det är slut med det nu. Bara undanflykter kring varför tjänsten inte fungerar.

Kundbasen kommer att fly i ännu högre utsträckning nu, rätt åt er era jävla klåpare.
p4tr1x
Inlägg: 8
Blev medlem: tis aug 21, 2018 11:33 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av p4tr1x »

Det enda man gör här är skyller ifrån sig.
Om nu inte IPTV King känner för att göra något åt problemen med Cmore så får man väl bara prova en annan leverantör.
Det kommer jag att göra iaf... :oops:
Madorama
Inlägg: 8
Blev medlem: ons maj 23, 2018 5:17 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Madorama »

Vet inte vilken gång i ordningen som man inte kan se fotbollen på cmore..men nu är det nog, kommer inte förlänga mitt abonnemang då hela grunden till att jag har det är för att kunna se just fotboll och hockey. Detta har strulat alldeles för länge och trött på halvtaskiga bortförklaringar från iptvking. Med tanke på att man har tjänsten för fotbollen och hockeyn och det typ funkar en gång av 5 att se en match så är det ju inte så billigt i heller.
p4tr1x
Inlägg: 8
Blev medlem: tis aug 21, 2018 11:33 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av p4tr1x »

Madorama skrev:Vet inte vilken gång i ordningen som man inte kan se fotbollen på cmore..men nu är det nog, kommer inte förlänga mitt abonnemang då hela grunden till att jag har det är för att kunna se just fotboll och hockey. Detta har strulat alldeles för länge och trött på halvtaskiga bortförklaringar från iptvking. Med tanke på att man har tjänsten för fotbollen och hockeyn och det typ funkar en gång av 5 att se en match så är det ju inte så billigt i heller.

Det är samma för mig och dom 5 pers. jag rekommenderat denna tjänst.

Finns andra tjänster där man inte skyller ifrån sig på detta sätt utan tar användarna på allvar.
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av FreddyK »

IPTVKING kan inte göra så mycket åt problemen med källorna annat än försöka hitta andra källor och det vet jag att man försöker att hitta.
Dom flesta andra leverantörer lider av samma problem då man använder sig av samma källa.
I dom fallen där allt laggar i princip dagligen skulle jag säga att felet är hos användaren eller den ISP man använder sig av.
Bortsett från problemen på vissa kanaler så fungerar resten bra oftast hos mig och dom jag känner.
Vissa andra har andra leverantörer och även dom har problem med nämnda kanaler.
Kollar själv in ett par andra forum med hos andra leverantörer och stämningen är inte bättre där heller och oftast handlar det om samma kanaler som här.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Skriv svar