box
Re: box
Vad fan.Nu har routern lagt av,inte ett ljud i den..stendöd..Vad fasen händer? Bedrövligt detta...
14 dar nu o ingen box som funkar...
Nu får ni laga fanskapet..har betalat fullpris ett år o den håller 8 månader ca,

Du skriver ju att din router lagt av och låter ju precis som att det är routern som är problemet.
Då inte portalen då kan laddas som den ska så hänger det sig såklart då.
Då inte portalen då kan laddas som den ska så hänger det sig såklart då.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
tydligen glapp i router men den funkar nu av nån anledning men boxen är stilla fortfarande..
Granne12
Gå igenom dina internet kopplingar och se så de funkar
Sedan vill jag ej höra några svor domar typ laga fanskapet har bara haft den i 8 månader för då blir du bannad.
Ta det som ett gult kort.
Läs vad jag skrivit till dig
Testa boxen i annat nätverk, sedan är boxen 8 månader så ingen garanti, men skriv till Admin när du testat allt
OttO
Gå igenom dina internet kopplingar och se så de funkar
Sedan vill jag ej höra några svor domar typ laga fanskapet har bara haft den i 8 månader för då blir du bannad.
Ta det som ett gult kort.
Läs vad jag skrivit till dig
Testa boxen i annat nätverk, sedan är boxen 8 månader så ingen garanti, men skriv till Admin när du testat allt
OttO
Boxen e kass o var skall jag testa den nånstans då.Hade en IT expert här i Lördags som testade o sa att den var kass.Vad skall jag då göra åt detta?
Kan ju vara adaptern som blivit dålig så testa en annan ifall det fungerar bättre.
Kolla inställningarna för nätverket med och testa koppla direkt i vägg utan router och se om den får uppkoppling.
Men tills du har fått ordning på det här så kan du ladda ner m3u fil under "Manage Lines" i Dashboard och se på valfri SmartTV, Androis/Apple Box, TVSpel, Dator med Kodi, VLC etc.
Se bara till att din vanliga box är avstängd då man bara får använda på 1 enhet åt gången.
Kolla inställningarna för nätverket med och testa koppla direkt i vägg utan router och se om den får uppkoppling.
Men tills du har fått ordning på det här så kan du ladda ner m3u fil under "Manage Lines" i Dashboard och se på valfri SmartTV, Androis/Apple Box, TVSpel, Dator med Kodi, VLC etc.
Se bara till att din vanliga box är avstängd då man bara får använda på 1 enhet åt gången.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
jag har återställt , men har nu inga kanaler kvar...har mejlat men inte fått hjälp
Hejsangegage skrev:jag har återställt , men har nu inga kanaler kvar...har mejlat men inte fått hjälp
Kanalerna ligger nere just nu
Så ingen har några kanaler just nu
OttO
tack för svar, menyn ser också anorlunda ut inte som förut, är det pga fabrikåterställningen som jag gjorde eller hänger det ihop att vi inte har några kanalerotto skrev:Hejsangegage skrev:jag har återställt , men har nu inga kanaler kvar...har mejlat men inte fått hjälp
Kanalerna ligger nere just nu
Så ingen har några kanaler just nu
OttO