## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Moderator: otto

Oliiver
Inlägg: 8
Blev medlem: sön okt 28, 2018 5:02 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Oliiver »

Tips/idéer på hur man kan få någon av CMORE Fotboll kanalerna att flyta?
Ser just nu ut som om båda CMORE Fotboll kanalerna är HD. Var är "vanliga" CMORE Fotboll?
Niklas12343
Inlägg: 3
Blev medlem: tor maj 16, 2019 5:14 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Niklas12343 »

Cmore fotboll har fungerat och fungerar otroligt dåligt och har gjort ett tag nu. Går inte att titta just nu det bara laggar och loopar. Får ni inte ordning på detta inom rimlig tid kommer jag byta IPTV leverantör då cmore fotboll är den kanal jag tittar på majoriteten av min tid när jag väl tittar på tv. Väldigt missnöjd just nu med tjänsten.
Oliiver
Inlägg: 8
Blev medlem: sön okt 28, 2018 5:02 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Oliiver »

Niklas12343 skrev:Cmore fotboll har fungerat och fungerar otroligt dåligt och har gjort ett tag nu. Går inte att titta just nu det bara laggar och loopar. Får ni inte ordning på detta inom rimlig tid kommer jag byta IPTV leverantör då cmore fotboll är den kanal jag tittar på majoriteten av min tid när jag väl tittar på tv. Väldigt missnöjd just nu med tjänsten.
Håller helt med. En av anledningarna att jag är kund. Men också anledningen att lämna om vi inte får ett lyft vad gäller kvalitet/pålitlighet på denna kanal.
zinned
Inlägg: 8
Blev medlem: ons jul 18, 2018 2:25 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av zinned »

Då var det dags igen, Cmore funkar som vanligt inte som det ska.

IPTV King måste skärpa sig här, det är för live-sporten de flesta abonnerar och när det inte funkar så avslutar man sitt abonnemang.

Jag har fått nog, de får inte en spänn till av mig. Helt värdelös funktionalitet. Riktiga tomtar som driver denna verksamheten.
Senast redigerad av 1 zinned, redigerad totalt 0 gånger.
Mange_83
Inlägg: 12
Blev medlem: fre mar 29, 2019 6:24 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Mange_83 »

Vill se IFK Göteborg mot Malmö som går nu med det hackar hela tiden. Har IPTVKING för att det är betydligt billigare men Live sporten på C.More fungerar allt sämre hela tiden. Börjar bli ytterst tveksam till att förnya abonnemanget nu då det allt för ofta laggar hela tiden på live C-More. Var exakt samma när det var slutspel på hockey!!!! :(
zinned
Inlägg: 8
Blev medlem: ons jul 18, 2018 2:25 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av zinned »

Mange_83 skrev:Vill se IFK Göteborg mot Malmö som går nu med det hackar hela tiden. Har IPTVKING för att det är betydligt billigare men Live sporten på C.More fungerar allt sämre hela tiden. Börjar bli ytterst tveksam till att förnya abonnemanget nu då det allt för ofta laggar hela tiden på live C-More. Var exakt samma när det var slutspel på hockey!!!! :(
För mig är det nog. Jag kör perioden ut som jag har betalt för, sedan kan de glömma mig som kund.
Niklas12343
Inlägg: 3
Blev medlem: tor maj 16, 2019 5:14 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Niklas12343 »

Mange_83 skrev:Vill se IFK Göteborg mot Malmö som går nu med det hackar hela tiden. Har IPTVKING för att det är betydligt billigare men Live sporten på C.More fungerar allt sämre hela tiden. Börjar bli ytterst tveksam till att förnya abonnemanget nu då det allt för ofta laggar hela tiden på live C-More. Var exakt samma när det var slutspel på hockey!!!! :(
EXAKT. Jag drar när prenumerationen är slut om dom inte åtgärdar detta snarast.
Niklas12343
Inlägg: 3
Blev medlem: tor maj 16, 2019 5:14 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Niklas12343 »

Cmore live 2 fungerar också helt värdelöst. Nu är det nog.
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av FreddyK »

Läs tidigare svar ang bla CMore.
Det är problem med källan och man gör allt man kan för att hitta en bättre källa.
Den källan man använder nu är den dom flesta IPTV leverantörer använder sig av.
Då det gäller utländsk sport och SHL så går det att se på andra kanaler.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Nicko35
Inlägg: 64
Blev medlem: tor maj 17, 2018 10:06 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Nicko35 »

Förlängde mitt abb igår med förhoppning att man skulle kunna se matchen idag men det sket sig!
Helt ärligt,detta måste lösa sig,kollar på en fulstream istället helt problemfritt så bevisligen så går det
Skriv svar