Slutat fungera...

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

Dan3cz
Inlägg: 9
Blev medlem: tor jun 07, 2018 7:47 am

Slutat fungera...

Inlägg av Dan3cz »

Min linje har slutat fungera, trots att den inte upphört.. När jag går in i dashboarden, och in på min linje, sen trycker ”Diagnose”, så står det att linjen är ”Expired”. Men så är alltså inte fallet. Vad gör jag?
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: Slutat fungera...

Inlägg av atrix »

Mejla supporten, men om det står att den är expired hur vet du att den inte är det? Vet du hur många dagar du har kvar i så fall?
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
Dan3cz
Inlägg: 9
Blev medlem: tor jun 07, 2018 7:47 am

Re: Slutat fungera...

Inlägg av Dan3cz »

atrix skrev:Mejla supporten, men om det står att den är expired hur vet du att den inte är det? Vet du hur många dagar du har kvar i så fall?
Ja, precis. Står hur många dagar jag har kvar i dashboarden också, och där är många dagar kvar.. Får testa mejla då, fast att enl forumet verkar man få vänta länge på svar..
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: Slutat fungera...

Inlägg av atrix »

Kan du ha blivit bannad? Om du har tittat på flera olika devices mot samma lina? Men som sagt, skriv ett mejl, tror du bör få svar ganska så snart med tanke på att det har fungerat så pass bra under lång tid nu.
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
violett
Inlägg: 215
Blev medlem: lör aug 18, 2018 5:45 pm

Re: Slutat fungera...

Inlägg av violett »

Hej här är allt svart , bytte kanal och sen blev allt svart. Varit så i 2 timmar nu, Jag har 170 dagar kvar på mitt abonnemang
violett
Inlägg: 215
Blev medlem: lör aug 18, 2018 5:45 pm

Re: Slutat fungera...

Inlägg av violett »

Här är allt svart sen i förmiddags, vet inte vad jag ska göra, har startat om den flera gånger men den bara snurrar och sen blir det svart
Rocky
Inlägg: 1
Blev medlem: mån okt 08, 2018 1:49 pm

Slutat fungera...

Inlägg av Rocky »

Hej..
snälla någon support hjälp mig med mitt problem,,
jag förlängde mitt abonnemang å då försvann tv-serie helt och jag har inte fått tillbaka detta än efter några mån men annars fungerar allt annat
det är bara tv-serie som inte har kommit tillbaka så snälla någon support hjälp mig med detta...
Skriv svar