5 anslutningar?

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

supertamme
Inlägg: 2
Blev medlem: lör okt 05, 2019 5:07 pm

5 anslutningar?

Inlägg av supertamme »

i erbjudandet som har gått ut så står det upp till 5 anslutningar.

nån som kan bekräfta detta och ev ge mer info?
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: 5 anslutningar?

Inlägg av atrix »

Du kan alltså köpa upp till 5 anslutningar.
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
frodrik1991
Inlägg: 6
Blev medlem: tor sep 27, 2018 7:04 pm

Re: 5 anslutningar?

Inlägg av frodrik1991 »

Så erbjudandet säger att man kan skaffa 5 anslutningar på sitt konto dvs betala 1500 år x 5 anslutningar för att kunna se tex på 5 enheter samtidigt ?
Om man bara har 1 connection / anslutning så kan man fortfarande bara se på 1 enhet samtidigt utan att riskera bann om jag förstår det rätt .

Skulle vara käckt om det fanns paket att köpa med tex antal enheter man vill kunna se på samtidigt..

Rätta mig gärna om jag tänker fel .
Mvh F
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: 5 anslutningar?

Inlägg av atrix »

Du har rätt, givetvis kan du ha 10 enheter och titta på, men bara du tittar på en i taget, en anslutning är inte låst till en specifik enhet. Men vill du som sagt titta på mer en 1 enhet samtidigt, så måste du köpa till fler anslutningar.
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
pukaka
Inlägg: 1
Blev medlem: ons jan 13, 2021 7:31 am

Re: 5 anslutningar?

Inlägg av pukaka »

run 3 The information is very special, I will have to follow you, the information you bring is very real, reflecting correctly and objectively, it is very useful for society to grow together.
Skriv svar